Legacies It Will All Be Painfully Clear Soon Enough
S2, E7: After deciding that leaving town would be for the best, Hope gets pulled back in after Josie comes up with a risky plan to close the Malivore portal; Alaric and Dorian make an alarming discovery about Professor Vardemus.