iTake On Dingo
S2, E21: When Carly, Sam, and Freddie find out that a TV show on the Dingo Channel has been copying material from iCarly, the kids and Spencer go to Los Angeles to confront the writers of the show. As Carly and Sam deal with the writers, Spencer and Freddie try to find the frozen head of the founder of Dingo Studios, which is rumored to be hidden in the bowels of the studio.