It’s a gas, gas, gas
S2, E7: Richard and James relieve the tedium of getting fuel by inventing a new system for filling up without stopping. Jeremy recounts the battle between Audi and Lancia during the 1983 World Rally Championship. Anthony Joshua faces off with Bill Goldberg.