It's Good to Be the Queen
S1, E19: Because of a past incident at his own prom, where he was lured into a dance with the homecoming queen only to have a pile of pigs dropped on him, Stan wants revenge by showing off that he married a homecoming queen, Francine. A proud Stan accompanies Francine to her reunion, but when they find out that two ballots were lost and that Francine didn't actually win the crown, Stan is devastated.