It's Love, Actually
S4, E11: It's Love, Actually: Diana and Charles propose that Pauline's book Marriage Vacation be released under the Empirical brand, rather than Millennial, which upsets Kelsey. Zane offers Kelsey a new job founding an independent publishing company. (S4, E11)