I've Got Dreams to Remember
S3, E12: When a guidance counsellor challenges the students of Tree Hill to consider their futures, Nathan and Lucas feel pressured to impress an important basketball scout. Meanwhile, Peyton and Ellie grow closer while finalising their CD, and Dan tells Haley that Nathan paid Chris Keller to come back into her life.