Je Suis Prest
S2, E9: Claire and Jamie reunite with the Lallybroch and MacKenzie men as they train for war. Jamie’s power struggles with Dougal and Claire’s personal battle with her memories of WWII weigh upon them, but new, helpful information comes to light when a young Englishman named William Grey pays a surprise visit to their camp.