Jigsaw Puzzle
S1, E2: Harry deals with the aftermath of the Harrigan family meeting as Jan wonders what's the final straw; Kevin scurries Eddie out of London after a threat from Richie; Maeve shows her hand to Conrad; chasing a lead, Harry makes a startling discovery.