Jim Jefferies, Steve Byrne, Kaley Cuoco
S1, E3: Kristen Stewart claims to hear ghosts; Uber lays off hundreds of people; Jim Jefferies, Kaley Cuoco and Steve Byrne discuss the drama-filled finale of "The Bachelorette."