Four Hands Menu Jock & Poul
S1, E4: Australian chef Jock Zonfrillo visits the Faroe Islands and young star Poul Andrias Ziska. They exchange experiences and prepare a unique menu for the locals. Two world-renowned chefs meet and create a 'Four Hands Menu'.