Robot Chicken Joel Hurwitz Returns
S8, E14: The RC crew sees Daredevil wasn't the only one to lose his senses in an accident. Hogwarts doesn't teach birth control. Solid Snake gives away his position in the bathroom. The Micronauts get the greatest or worst public transportation system.