Journey to the Center of Carl/Aaugh! Wilderness
S1, E12: Jimmy creates a Sick Patch to make him and his friends get sick and stay out of school. Hugh takes Jimmy, Sheen and Carl on a camping trip into the wilderness, allowing no technology whatsoever.