Journey to Xibalba
S3, E9: Tom uncovers confidential intelligence about the heart of the alien operation. Meanwhile, Charleston prepares to mount an offensive against the Espheni, but a massive explosion brings the operation to a halt. And the identity of the mole is finally uncovered... but not before more blood has been shed.