My Name is Earl Jump for Joy
S2, E2: When Joy's latest crime results in her facing a lifetime in prison, Earl has to raise a big sum of money in order to get her bailed. He heads off to see Richard Chubby - owner of Club Chubby, a local strip club - who agrees to loan Earl the money if he can convince his most popular dancer to come back and work for him.