Jungle Push Resort Anniversary
S4, E1: The Shorts arrive at their holiday resort in the Yucatan, but their accommodations aren't what they expected; Heather is ridiculously overprotective of Sophia; Jen and Greg discover that Matt and Colleen have been duping everyone.