Justice In Star-Spangled Hot Pants
S11, E6: When Alan learns Walden knows Wonder Woman‘s Lynda Carter (guest starring as Herself), he asks him to set him up on a date with her. Against his better judgment, Walden agrees to invite her to the house for dinner. Mimi Rogers returns as Walden’s mother, Robin.