Ka Lala Kaukonakona Haki 'Ole I Ka Pa a Ka Makani Kona
S8, E24: McGarrett joins Junior and his SEAL team on a mission to capture an elusive person who is holding his mentor hostage. Gerard Hirsch and Kamekona help Grover and Tani on a murder case, involving art stolen by Nazis during World War II.