Kandor
S9, E7: Jor-El mysteriously arrives at the Kent farm searching for his son, Kal-El, but meets Chloe instead. Convinced the Blur is Jor-El, Zod enlists Tess’s help in finding him to force him to reveal the secret to his powers. Clark realizes Jor-El is alive and on Earth and races to find him before Zod does.