Karma
S7, E6: Sookie makes a shocking discovery that forces her to reconsider her involvement with Bill; Eric and Pam make an unlikely alliance in their hunt for a shared enemy; Andy argues with Holly; Lafayette shares a vision with Lettie Mae.