Kashmir
S1, E9: Miles leads Charlie and the gang to Monroe's lair in Independence Hall, but their efforts are impeded when they begin to encounter difficulty in separating fantasy from reality. Meanwhile, Danny starts to grow suspicious of his mother, Rachel.