Kenny the Cat / Yeti Krabs
S9, E10: SpongeBob will do anything to get to meet his newest hero in 'Kenny the Cat', and then in 'Yeti Krabs', Mr Krabs spins the story of the monstrous Yeti Crab which eats lazy workers.