Kevin Goes Nuts
S2, E3: Kevin goes undercover to find out the truth when Vanessa suggests that Sara has a secret boyfriend. Meanwhile, Jack desperately searches for an illness he can claim as his own after the "cool" kids with peanut allergies learn he's been lying about sharing their malady.