Kevin Moves Metal
S2, E10: As part of a security job, Kevin goes undercover as a janitor at a car dealership, but he accidentally sells a car to a customer and finds himself on track to win top salesman of the month. Also, Chale reveals his phobia of puppets after learning that Kendra used to be into ventriloquism.