Ki'ilua
S2, E10: McGarrett finds himself in need of the team's help when he goes to North Korea with Jenna Kaye to deliver a ransom to rebels who are holding her fiancé hostage. Meanwhile, the team investigate the murder of an investigative reporter who seems to have ties to Jenna.