Kill Billie: Vol.2
S8, E21: Forced to hide from Christy and Billie, the Charmed Ones find themselves stuck in the Underworld. Meanwhile, Leo appears to Piper and offers demonic approval, Coop searches for Phoebe, and Christy and Billie resort to a new plan to stop the Charmed Ones.