Killer Instincts
S3, E7: In Bangkok, Rick meets face-to-face with the man he thinks ruined his life. Meanwhile, a nervous Belinda brings Zion along to Chloe's expat party, Saxon confronts Timothy about how strange he's been acting since they arrived in Thailand.