King's Crystal
S10, E3: King's Crystal, a glassware factory in Midsomer Magna, faces ruin following the death of its co-owner Alan King. His widow, Hilary, angers her son Ian by marrying Alan's brother Charles, and rumours circulate that Charles and accountant Peter Baxter embezzled funds. When Peter is stabbed to death with a Masonic dagger and Ian starts behaving strangely after finding his father's sketchbook, Barnaby is called. But the answer lies in Cully's new production.