Growing Up Hip Hop: New York Kissing Cousins
S1, E6: Flavour Flav throws a grenade on Da'Zyna and YD's budding romance; Irv and Deb have a fiery confrontation over JJ's arrest; Charli's leg injury threatens to derail the Murder Inc. tour; Siaani goes on a mission to replace her absent "momager."