Knowing is a lot Worse Than not Knowing
S1, E4: Mila is forced to tell Juliana and Vinícius that she doesn't belong in that universe and her mother is in danger. Mila, Pierre, Vinícius, Juliana find the hiding spot of The Operators and discover the true intentions of that dangerous group.