Krypto
S4, E14: Lois accidentally hits a dog and brings it back to the farm to heal, but Clark quickly realizes it has super-strength. He investigates and discovers it was part of an aborted LuthorCorp experiment...and that robbers are using the dogs to help them steal money. Meanwhile, Lana wonders what Jason is up to with his mother, and Jason is forced to ask Genevieve a few questions of his own.