Krypto's Scrypto: Parts 1 & 2
S1, E1: When a mission on his home planet goes wrong, Krypto ends up on Earth as a fully grown dog with superpowers, on the lookout for a new family. He meets Kevin Whitney, a new boy in town who could do with a friend.