La Dame Blanche
S2, E4: Claire and Jamie throw an elaborate dinner party intended to derail investors in Prince Charles’ war effort. Meanwhile, Claire’s revelation that Jack Randall is alive sparks Jamie in an unexpected way as he and Claire struggle to regain their physical intimacy.