Lab Rats
S7, E20: Hodges convinces his fellow techs that Grissom needs their help in cracking the miniature serial killer case, so they review each of the four murders, all the while keeping their efforts secret from the CSIs. Meanwhile, Grissom helps Robbins in the morgue with the body of a man found in a lake.