Ladies in Waiting
S1, E2: Eight-part drama series about the early reign of Queen Victoria. Lord Melbourne's resignation as Prime Minister leaves Victoria devastated. As the ambitious Conroy and her uncle the Duke of Cumberland scheme against her, the vulnerable queen devises a risky plot to get Melbourne back. Her stubborn approach soon threatens to undermine the foundations of the monarchy.