Larry's Wife
S5, E3: Phil seems to have found his wheelhouse in real estate - recently divorced women - but it's taking up a lot of his time. Meanwhile, Luke invites his buddies over for a high-stakes poker game in the basement; Gloria think baby Joe might be cursed; and Cam holds an elaborate pet funeral for Larry the cat's made-up wife -- all for Lily's sake.