Last of the Red Hot Uncles
S1, E5: While Sam’s attempting to ditch her dowdy sponsor and Errol’s away on a school trip, Andy’s trying to break up with Shelly, make up with Gwen and woo Errol’s teacher Melodie. But can Andy really juggle three women on the go? With Errol on the phone trying to be his conscience, Andy will take things to farcical extremes to try to have his cake and eat it too.