Last Supper
S4, E2: God manoeuvres the chess pieces of His apocalypse closer to the endgame as Jesse takes off in search of a mysterious rock formation that may be the final leg of his journey. Meanwhile, Tulip devises one last-ditch effort to try and save Cassidy from his endless torture.