Lazarus
S3, E5: In the aftermath of Red Hood's fight with Nightwing, Jason reteams with Jonathan Crane. In flashback, we learn the story of how Jason became estranged from Batman, found his way to Dr. Crane, and the tragic turn of events that transformed him into Red Hood.