Learning to Fly
S5, E6: Laurie teaches Jules the rules of karma after Jules lies to customers at the annual cul-de-sac yard sale. Andy uses some of his new yard sale purchases to test Ellie after they make a bet that she can't refrain from being snarky for one day.