Let Her Go
S6, E15: US supernatural drama. While spending the day with Caroline, Elena grows concerned by a change in her behaviour. Meanwhile, Alaric becomes wary when Kai turns to Jo for help, Bonnie finds herself in an unfamiliar situation and Matt and Tyler contemplate a major life change.