Let It Be
S2, E8: Derek and Addison Shepherd's professional relationship is challenged when their closest friends come to Seattle Grace seeking a radical, preemptive operation to avoid breast and ovarian cancer. Meanwhile, George can't understand why a patient who fell five stories doesn't seem happy to have survived; an elderly gentleman makes a difficult decision upon learning that his wife has only a few months to live; Cristina and Burke try to have a "normal" date, and Chief Webber is disappointed by Bailey's fellowship decision -- until he learns her reasons.