Life Among the Gorillas
S1, E17: Marshall begins his new job at Barney's law firm and quickly finds that Barney's colleagues are crude, obnoxious and laddish, mocking everything from his packed lunch to his fiancée. However, he doesn't want to give up, and learns to adapt.