Life Is Short
S5, E15: Lindsey returns to Tree Hill for Jamie's fifth birthday party, giving Lucas hope for their relationship, and Brooke and Peyton prepare for life with a new baby. Meanwhile, Dan tries to insinuate himself back into the lives of his family, ultimately divulging a grave secret to Nathan and Haley.