Lifetime Piling Up
S2, E20: Lying in a coma after his race car accident, Nathan dreams of what life would have been like if Dan had stayed with Karen and Lucas instead of marrying Deb. In this imaginary world, Lucas possesses wealth and stature, and Nathan lives in a less than prominent area of town.