Lifetime Supply
S3, E11: After having a doctor's visit but then missing the call with the test results, Phil automatically jumps to conclusions and starts saying his goodbyes. Meanwhile Javier pops up unannounced again and takes Manny to the horse races for a belated birthday celebration, and a subtle competition ensues when Mitchell brings home an environmental law award and it becomes a game of who has the bigger trophy.