Like A Phoenix Rising From The Ashes
S7, E19: Halstead and Asher work to save a surrogate's baby; Charles cares for a patient on a hunger strike; Choi and Archer help a patient with ties to Choi's late father; Scott and Maggie are stumped by a drunk patient who claims to be sober.