Like a Virgin
S1, E8: To help restore a cheerleader's ruined reputation, Veronica turns to funky computer geek Mac to find the hacker responsible for leaking the embarrassing, private results of a popular online "purity test" to all of Neptune High. Meanwhile, Keith helps Wallace and his mom with an unruly tenant in their building. Later, to get answers about Lilly's murder, Veronica attempts to visit Lilly's confessed, condemned killer Abel Koontz in prison.