Like Yourself... And Complete the Free Program!!
S1, E4: The two Yuris begin to choreograph their free skate programs at their respective rinks. In Japan, Yuri feels hesitant to pursue what it means to be uniquely him, but he begins to untangle his past by talking to Victor.