Limbo
S5, E6: The Talker Underground leads Warren and the others to Limbo, a wild casino run by Murphy and his Blends, as well as, a shelter for fugitive Talkers. It's also where our heroes reunite with Addy, now a driver for the underground, but the reunion is cut short when the Altura Militia arrives.