FAIRY TAIL 100 YEARS QUEST Lineage of Fire
S1, E6: As the battle against Mercphobia rages on, a shocking arrival turns the tide; with the city in flames and hard choices ahead, Natsu must confront new truths about his dragon heritage and face a challenge that will test his limits.